Folkefest i sentrum!

BMWLivsstil

For åttende gang tok Jæger Sentrum regien på den mest populære distansen på Bergen City Marathon med egne aktiviteter og spesial-designete løpeskjorter for 2022.

Dette er et samarbeid som virker. Vi er ikke en passiv sponsor, men bidrar på vår måte for at arrangementet skal bli så bra som mulig, sier daglig leder Bjørn Inge Knudsen i Jæger Sentrum.

Roger Gjelsvik i Tif Viking er begeistret over at Jæger Sentrum fortsatt er med som samarbeidspartner.

Skaper innhold

– Fordi Jæger Sentrum fyller arrangementet med innhold, som å arrangere en årlig Joggehalvmarathon fra Kokstad noen uker før selve løpet. Dette er et lavterskeltilbud for alle og svært godt besøkt, sier han.

Jæger Sentrum er det eneste sponsoren som også har egne t-shirts hvor det er lagt betydelig vekt på design og kvalitet. Årets farge var burgunder og ble gitt dem som er med på Joggehalvmarathon, som også i år hadde en kortere løype på 11 kilometer.

Fotovegg

– Når vi først velger å være med, gjør vi det fullt og helt, sier Knudsen. Jæger Sentrum investerte i sin egen fotovegg. Både under Joggehalvmarathon og selve hovedløpet i sentrum var det hundrevis av deltakere som poserte foran fotoveggen, og bildene ble delt hyppig i sosiale medier av deltakerne.

Ikke et regnestykke

– Vi har aldri gjort samarbeidet til et regnestykke. Vi merker at medarbeidere, leverandører og kunder engasjerer seg og det er inspirerende å være med på et prosjekt som tiltrekker seg så mye folk fra alle samfunnslag. Dette er faktorer som kalkulatoren ikke tar hensyn til, sier Knudsen og fortsetter:

– BCM er blitt et godt og folkelig arrangement som er kjekt å være en del av.

Roger Gjelsvik beskriver Jæger Sentrum som en positiv og fornøyelig samarbeidspartner.

– Fokuset er på hva vi kan få til sammen, sier Gjelsvik.